Zamienimy Twoje materiały drukowane w skuteczne narzędzie marketingowe

Stworzymy dla Ciebie przemyślane i skuteczne materiały.
Od pomysłu aż do gotowego produktu.

Stworzymy Twoje materiały drukowane od A do Z

Jeżeli:

  • Uważasz, że materiały drukowane nie działają
  • Materiały Twojej firmy wyglądają mało profesjonalnie
  • Nie masz wewnętrznego działu marketingu
  • Nie wiesz jak zaprojektować dobre materiały
  • Chcesz, aby Twoje materiały wyróżnały Twoją firmę

To ta usługa jest dla Ciebie!

Nie ma znaczenia, jaki biznes prowadzisz

Materiały B2C

Wiemy co zrobić, aby Twoje materiały zwracały uwagę odbiorców. Przedstawimy Twoje produkty i usługi lepiej niż robi to Twoja konkurencja. Od problemu klienta, poprzez edukację aż do mocnych stron Twojej oferty i skutecznego Call to Action.

Materiały B2B

Branża B2B wymaga zupełnie innego podejścia do marketingu niż B2C. Rozumiemy to, dlatego nie kopiujemy bezmyślnie taktyk B2C jak robi to większość agencji reklamowych. Układamy materiały w taki sposób, aby odbiorca otrzymał wszystkie informacje. Słowo po słowie, strona po stronie, materiał po materiale.

Skuteczne materiały są jak dodatkowy handlowiec w Twojej firmie.
Dobrze zaprojektowane zwracają uwagę, przekonują klientów i zwiększają sprzedaż.

Z czego składa się usługa?

Doradztwo marketingowo-sprzedażowe

Wspólnie określimy cel. Opracujemy dobrze działającą strategię wykorzystującą materiały drukowane. Gotowe realizacje pomogą Ci uporządkować proces sprzedaży, wzmocnią działania marketingowe i dadzą przewidywalne wyniki.

Dobrze zaprojektowane materiały wyjaśniają zwracają uwagę, edukują klientów i prowadzą do określonego celu. Takie podejście zwiększy skuteczność Twoich działań i pozwoli Ci obniżyć koszt pozyskania nowych klientów.

Tworzenie treści (copywriting)

Skuteczne treści to proste treści. Klienci muszą dobrze wiedzieć co masz do zaoferowania i w jaki sposób to dostarczysz. Spojrzymy na Twoją ofertę świeżym okiem. Wyciągniemy z niej to co najważniejsze. Zaprojektujemy wartościowe i przekonujące teksty.

W prosty sposób przedstawimy Twoją ofertę. Pokażemy mocne strony Twojego biznesu i zbijemy obiekcje odbiorcy zanim do Ciebie trafi.

Doradztwo produktowe

Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Zadbaj o to, aby było pozytywne. Materiały drukowane to część większego doświadczenia. Jeżeli odbiorcy zaufają Twoim materiałom – zaufają też Tobie. Prawie 20 lat w poligrafii nauczyło nas, że skuteczne materiały są funkcjonalne, zwracają uwagę i zapadają w pamięć.

Wiemy jak dobrać specyfikację, aby wydobyć z odbiorcy dokładnie te emocje, których potrzebuje Twoja firma, aby skutecznie sprzedawać.

Projektowanie graficzne

Kreacja graficzna to wizytówka Twojej firmy. Podstawa do budowy zaufania. Stworzymy dla Ciebie przemyślany i spójny z marką projekt, który odróżni Cię od konkurencji.

Nasi projektanci planują rozłożenie elementów w taki sposób, aby wszystkie informacje były łatwe do znalezienia. Dobre materiały prowadzą odbiorcę “za rękę” od pierwszej strony, aż do samego końca.

Czy wiesz, że…

6 na 10 kupujących B2B wskazuje materiały drukowane jako jedno z informacji, któremu ufają najbardziej?

Źródło: Cision

Jak wygląda rozpoczęcie współpracy?

KROK 1

ROZMOWA WSTĘPNA

Nasz konsultant zada Ci kilka pytań, aby lepiej poznać Twoją firmę, Ciebie i cele z jakimi się mierzysz. Odpowie też na Twoje pytania dotyczące usługi i zaproponuje opcję, która najlepiej sprawdzi się w przypadku Twojej firmy. Rozmowa potrwa maksymalnie 15 minut.

KROK 2

WYPEŁNIENIE BRIEFU

Po rozmowie otrzymasz od nas dokument z zestawem pytań (tzw. brief), które pozwolą nam przygotować wycenę. Na podstawie tego dokumentu będziemy tworzyć materiały. Im bardziej szczegółowo go wypełnisz tym bardziej dopasowane i skuteczne materiały otrzyma Twoja firma.

KROK 3

KONCEPCJA WSTĘPNA

Po otrzymaniu briefu przystąpimy do tworzenia koncepcji wstępnej. Po jej akceptacji prześlemy szczegółową wycenę oraz harmonogram prac. Jeżeli koncepcja Ci się nie spodoba możesz zrezygnować z usługi bez żadnych kosztów lub poprosić o stworzenie nowej. Do pracy przystępujemy, gdy tylko zaakceptujesz wycenę.

Tylko 3 kroki dzielą Twoją firmę od przemyślanych i skutecznych materiałów.
Porozmawiajmy o tym jak możemy Ci pomóc.

Często zadawane pytania

Czy muszę zamówić całą usługę?

Nie ma takiej konieczności, ale rekomendujemy to rozwiązanie. Gdy część projektu odbywa się poza nami, nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że efekt końcowy będzie najlepszym z możliwych.

Podczas rozmowy wstępnej dobierzemy poszczególne elementy usługi abyś otrzymał to czego tak naprawdę potrzebujesz.

Jakie materiały tworzycie?

W tym przypadku praktycznie nie ma ograniczeń. Katalogi, ulotki, teczki, torby reklamowe, notesy, zeszyty, pudełka i wiele więcej. Ogranicza nas jedynie kreatywność, budżet i termin realizacji projektu.

Skąd wiecie jak zaprojektować skuteczne materiały drukowane?

Od lat z produkujemy materiały reklamowe zarówno dla dużych jak i małych firm. Stawiamy na mocne doradztwo produktowe i rozmawiamy z klientami o efektach ich kampanii. Przeanalizowaliśmy naprawdę dużo dobrych realizacji, znaleźliśmy ich cechy wspólne i wyciągnęliśmy wnioski, które zebraliśmy w jednym raporcie w formie wskaźników na których się opieramy, gdy tworzymy materiały. W przypadku tworzenia treści – wiedzę opieramy na podstawie wielu książek, badań, szkoleń oraz własnych doświadczeń w marketingu.

Dlaczego miałbym zamówić tę usługę w Waszej firmie?

Dobrze wiemy jak powinny wyglądać skuteczne materiały. Od 20 lat zajmujemy się ich prodkcją. Stawiamy na mocne doradztwo produktowe i rozmawiamy z klientami o efektach ich kampanii.

Większość agencji tworzy je bez głębszego przemyślenia, przez co gotowe materiały nie mają szans spełnić dobrze swojej roli.

W Paperlove podchodzimy do tego z całkiem innej strony.
Skompletowaliśmy zespół świetnych ludzi, którzy mają wspólne cele, wartości i wiedzę potrzebną, aby robić to na topowym poziomie.

Zanim przystąpimy do jakichkolwiek prac zadajemy wiele pytań, które pozwalają nam poznać firmę klienta i specyfikę jego branży. Analizujemy konkurencje i wplanowujemy materiały w aktualne procesy marketingowe klientów.

Kto uczestniczy w tworzeniu materiałów?

Do realizacji usługi wykorzystujemy minimum 4 specjalistów. Szef marketingu zajmuje się opracowaniem strategii, zaplanowaniem pracy i dbaniem o to, aby projekt został wykonany w terminie. Copywriter zajmuje się warstwą merytoryczną materiałów. Robi research i tworzy przekonujące treści. Kierownik produkcji łączy pomysły z realnymi możliwościami produkcyjnymi. Grafik kreatywny tworzy spójny z początkowym zamysłem i waszą marką projekt graficzny.

Mam już materiały reklamowe. Czy możecie je poprawić?

Nie. Możemy stworzyć nowy projekt w oparciu o stare realizacje. 

Przed wdrożeniem jakichkolwiek poprawek rekomendujemy skorzystać z usługi Audytu Materiałów Drukowanych, aby sprawdzić co warto w nich poprawić.