Zmieniamy podejście do współpracy

Słuchamy tego co mówią nasi klienci, dlatego przyjrzeliśmy się wszystkim elementom współpracy i przemyśleliśmy je na nowo. Od komunikacji, przez tworzenie materiałów, ich produkcję aż do dostarczenia gotowego produktu do Twoich drzwi. To co u innych jest niemożliwe – u nas jest standardem.

Zamieniamy przeciętne materiały w wyjątkowe skuteczne narzędzia

Brak sklepu to nasza świadoma decyzja. Pomagamy firmom zmieniać przeciętne materiały drukowane w wyjątkowe i skuteczne narzędzie marketingowe. Sklep internetowy ogranicza możliwości konfiguracji i sprawia, że produkty stają się powtarzalne.

Paperlove

%

tylu naszych klientów nie wyobraża sobie zakupu produktu, który spełni ich cele bez kontaktu z konsultantem 1

Nasze badanie

%

klientów B2B wolałoby uniknąć kontaktu z handlowcem podczas zakupu 2

Nasi klienci

%

z tych, którzy uniknęli kontaktu z handlowcem uznało, że wybrali zły produkt 3

Badamy potrzeby i weryfikujemy założenia

Poligrafia to szeroki temat z którym często ciężko sobie poradzić. Zadamy Ci pytania, których żadna inna drukarnia nigdy Ci nie zadała i zweryfikujemy czy Twoja koncepcja jest najoptymalniejszym rozwiązaniem. Wszystko po to, abyś otrzymał produkt, który dobrze spełni swoje zadanie.

Paperlove 

%

tyle naszych kalkulacji jest poprzedzone badaniem potrzeb 3

Nasze badanie

%

tyle drukarni w naszym badaniu sprawdziło nasze potrzeby 4

Nasi klienci

%

tylu naszych klientów spotkało się z badaniem potrzeb w innych drukarniach 1

Oferujemy niespotykane doradztwo produktowe

Nie musisz być poligraficznym ekspertem, aby stworzyć wyjątkowe materiały. Badamy potrzeby naszych klientów i wychodzimy z własną inicjatywą. Gdy uznamy to za stosowne zaproponujemy Ci rozwiązania, które naszym zdaniem lepiej sprawdzą się w Twojej sytuacji.

Paperlove

%

tyle kalkulacji wysyłanych jest z dodatkowymi propozycjami od naszych konsultantów 3

Nasze badanie

%

tyle drukarni w naszym badaniu próbowało nam doradzić 4

Nasi klienci

%

tylu naszych klientów stwierdziło, że w innych drukarniach najbardziej brakuje im doradztwa 1

Chętnie realizujemy prototypy oraz próbne wydruki

Warto mieć pewność jak Twoje materiały będą wyglądać. Klienci Paperlove mogą otrzymać prototypy i próby przed realizacją zlecenia. Wszystko po to, abyś miał pewność, że Twoje materiały będą wyglądać dokładnie tak jak tego oczekujesz.

Paperlove

%

tylu naszych klientów korzysta z próbnych wydruków przed realizacją finalnego nakładu 5

Nasze badanie

%

tyle drukarni w naszym badaniu mogło zrealizować dla nas próbny wydruk 4

Nasi klienci

%

tyle osób obawia się, że ich wydruk będzie niezgodny z oczekiwaniami 1

Podejmujemy się trudnych i niestandardowych wyzwań

Mamy duże doświadczenie w poligrafii i lubimy wyzwania, dlatego chętnie podejmujemy się trudnych realizacji. Robimy wszystko, aby klienci Paperlove mogli realizować swoje zamówienia na druk w jednym miejscu. 

Paperlove

%

tyle zamówień w Paperlove to nietypowe, tzw. trudne realizacje 5

Nasze badanie

%

tyle drukarni w naszym badaniu podjęłoby się realizacji trudnego zlecenia 4

Nasi klienci

%

tylu klientów zgłosiło problemy z wyceną i realizacją trudnych produktów w innych drukarniach 1
Odpowiadamy na wszystkie zapytania

Rozumiemy to, że masz zadania, które musisz wykonać. Szanujemy Twój czas i poważnie podchodzimy do komunikacji. Wdrożyliśmy oprogramowanie i procedury, które gwarantują, że Twoja próba kontaktu nie zostanie bez odpowiedzi.

Paperlove

%

wskaźnik odpowiedzi na wiadomości przesyłane do Paperlove 6

Nasze badanie

%

od tylu drukarni w ogóle nie otrzymaliśmy odpowiedzi w naszym badaniu 4

Inne badania

%

tyle firm odpowiada na zapytania ponad 5 dni lub nie odpowiada na nie w ogóle 7

Odpisujemy na wiadomości
z prędkością światła

Nic tak nie opóźnia wykonania prostych zadań jak długi czas oczekiwania na odpowiedź. Mamy tego świadomość, dlatego wszystkie zapytania obsługujemy tak szybko jak to możliwe. Podjęliśmy odpowiednie działania i wdrożyliśmy oprogramowanie, które pozwoliło nam maksymalnie skrócić czas reakcji na wiadomości.

Paperlove

minut

średnio tyle czasu zajmuje nam odpowiedź na przesłaną wiadomość do Paperlove 8

Nasze badanie

%

tyle drukarni potrzebowało więcej niż 24 godziny na odpowiedź 4

Inne badania

%

tyle firm potrzebuje na odpowiedź więcej niż 24 godziny 7

Utrzymujemy ceny na rynkowym poziomie

Rozbudowana obsługa klientów Paperlove wymaga od naszych konsultantów poświęcenia większej ilości czasu. Mimo to zdecydowaliśmy się utrzymywać rynkowe ceny naszych produktów, aby działania z wykorzystaniem materiałów drukowanych nie wpływały na ich opłacalność.

Paperlove

%

tylu naszych klientów potwierdziło rynkowe ceny naszych usług 1

Nasze badanie

%

tyle drukarni w naszym badaniu miało wyższe ceny swoich produktów niż Paperlove 4

Nasi klienci

%

tylu naszych klientów twierdzi, że doradztwo jest dla nich istotniejsze niż cena 1

1) Badanie własne na próbie 45 klientów Paperlove.
2) https://www.gartner.com/en/newsroom/press-releases/gartner-says-b2b-sales-organizations-need-to-give-customers-a-se

3) Dane Paperlove pochodzą z systemu CRM Paperlove.
4) Badanie własne na próbie 169 polskich drukarni zrealizowane przez Paperlove we wrześniu 2020 roku.
5) Dane Paperlove pochodzą z systemu MIS Paperlove.
6) Dane Paperlove pochodzą z systemu do obsługi korespondencji z klientami.
7) https://www.drift.com/blog/lead-response-survey/
8) Dane Paperlove pochodzą z systemu do obsługi korespondencji z klientami, okres czerwiec-sierpień 2021.

Potrzebujesz kalkulację lub chcesz skonsultować swój pomysł?