Ocenimy materiały drukowane Twojej firmy

Audyt Materiałów Drukowanych to usługa, która pozwoli Ci sprawdzić jak skuteczne i angażujące dla odbiorców są materiały Twojej firmy.

Jeżeli:

  • Uważasz, że materiały drukowane Twojej firmy nie działają
  • Chcesz poprawić skuteczność materiałów drukowanych
  • Chcesz poznać obiektywną ocenę swoich materiałów
  • Chcesz wiedzieć czy Twój dział marketingu wykonuje dobrą robotę

To ta usługa jest dla Ciebie!

Dlaczego Audyt Materiałów Drukowanych?

Otrzymasz obiektywną ocenę materiałów reklamowych swojej firmy

Skuteczne materiały drukowane nie są dziełem przypadku. Poprawnie zaplanowane zwracają uwagę, edukują i przekonują odbiorców do kontaktu lub zakupu.

Przeanalizowaliśmy dziesiątki dobrych materiałów drukowanych w poszukiwaniu zależności i zebraliśmy je w jednym raporcie. Audyt Materiałów Drukowanych zawiera ponad 50 wskaźników, które mają wpływ na ich atrakcyjność, funkcjonalność, zapamiętywalność i skuteczność.

Sprawdzimy każdy materiał Twojej firmy pod kątem treści, formy, czytelności i projektu graficznego.

Dowiesz się, co zrobić, aby poprawić skuteczność materiałów

Gotowy raport z audytu to ponad 50 wskaźników podzielonych na 4 kategorie:

  • treść,
  • forma,
  • czytelność
  • projekt.

Każdy wskaźnik oceniany jest w skali punktowej od 0 do 2. Wszystkie, które wymagają poprawy są szczegółowo omawiane przez audytora.

W efekcie otrzymasz szczegółowy raport, który pomoże Ci w opracowaniu przyciągających i skutecznych materiałów drukowanych.

    Poprawisz efektywność swojego działu marketingu

    Gotowy zestaw wskaźników wraz z ich omówieniem znacznie uprości proces planowania i projektowania nowych materiałów.

    Możesz potraktować go jako checklistę, dzięki której Twój dział marketingu nie zapomni o najważniejszych elementach.

    Dzięki niej materiały Twojej firmy staną się ciekawe, angażujące, funkcjonalne i przekonujące odbiorców.

    Zwrócimy Ci pieniądze, jeżeli audyt nie spełni Twoich oczekiwań

    Od początku chcieliśmy, aby Audyt Materiałów Drukowanych dawał naszym klientom maksimum wartości. Dogłębnie przeanalizowaliśmy skuteczne materiały a wszystkie dobre praktyki zebraliśmy w jednym raporcie w postaci wskaźników.

    Jesteśmy pewni, że audyt sprawi, że spojrzysz na swoje realizacje w całkiem inny sposób. Raport pomoże Ci stworzyć angażujące i skuteczne materiały drukowane lepsze niż kiedykolwiek wcześniej.

    Jesteśmy tego pewni, dlatego oferujemy 30 dniową gwarancję zwrotu pieniędzy, jeżeli uznasz, że nasza usługa nie spełniła Twoich oczekiwań.

      Co konkretnie sprawdzamy?

      Przyswajalność i zapamiętywalność

      Audytor zweryfikuje jak przyswajalna jest treść materiału dla odbiorcy. Brak języka korzyści, pisanie w stronie biernej czy brak dowodów i badań to tylko kilka elementów, które mają duży wpływ na brak zrozumienia i zapamiętywalności treści.

      Funkcjonalność i jakość wykonania

      Skuteczne materiały muszą zwracać na siebie uwagę. Tutaj określamy czy fizyczne cechy materiału takie jak format, papier, gramatura oraz uszlachetnienia i wykończenia zostały odpowiednio dobrane do sytuacji. Sprawdzamy również jakość ich wykonania.

      Przejrzystość i czytelność

      Aby odbiorca zapoznał się z treścią tekst musi być maksymalnie czytelny a konkretne informacje łatwe do znalezienia. Sprawdzimy materiały pod kątem m.in. przedstawienia treści, krojów i wielkości czcionek, zaznaczeń i wytłuszczeń oraz logicznego rozłożenia poszczególnych elementów projektu.

      Atrakcyjność i spójność z marką

       

      Dobry projekt graficzny  przyciąga spojrzenia i zachęca do zapoznania się z treścią. Odpowiednie odległości pomiędzy  elementami projektu, wysokiej jakości obrazy, wizualizacja danych i spójność graficzna  to ważne elementy budowania rozpoznawalności i dobrego wizerunku marki.

      Czy wiesz, że…

      Ludzie lepiej zapamiętują treści w wersji papierowej niż w cyfrowej? Nośnik papierowy aktywuje inne obszary mózgu. Materiały drukowane angażują większą ilość zmysłów (dotyk, zapach) i wywołują większą aktywność mózgu w obszarze odpowiedzialnym za orientację przestrzenną, przez co zostawiają w mózgu “mocniejszy” ślad.

      Źródło: Millward Brown

      Potrzebujesz kalkulację lub chcesz skonsultować swój pomysł?

      Jak wygląda współpraca krok po kroku?

      KROK 1

      ROZMOWA
      WSTĘPNA

      Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i wyjaśni usługę. Sprawdzi też czy audyt ma sens w przypadku Twojej firmy i zada pytania, które pozwolą mu przygotować wycenę. Rozmowa potrwa maksymalnie 15 minut. Jeżeli chcesz zgłosić chęć rozmowy – wypełnij formularz kontaktowy na stronie lub skontaktuj się z nami mailowo.

      KROK 2

      WYSYŁKA
      MATERIAŁÓW

      Po akceptacji wyceny poprosimy Cię o przygotowanie materiałów do wysyłki. Na nasz własny koszt zamówimy kuriera pod wskazany adres, który odbierze od Ciebie przygotowaną przesyłkę. Nasz konsultant poinformuje Cię, gdy materiały Twojej firmy do nas dotrą.

      KROK 3

      WYKONANIE
      USŁUGI

      Od razu po otrzymaniu materiałów przystąpimy do ich sprawdzenia. Może się zdarzyć, że audytor będzie się musiał skontaktować z Tobą, aby dopytać o niektóre kwestie. Czas wykonania usługi zależy od ilości materiałów jednak zwykle nie trwa to dłużej niż tydzień. Konsultant poinformuje Cię, gdy audytor zakończy projekt.

      Często zadawane pytania

      Czy potrzebuję audytu?

      Materiały drukowane kosztują a proces ich tworzenia jest czasochłonny. Skoro tyle czasu i pieniędzy się na nie przeznacza, to warto zadbać, aby były maksymalnie skuteczne. Świeże spojrzenie na materiały przez osobę, która nie jest związana z firmą przynosi bardzo dobre rezultaty. Klienci są różni i nie każdy jest ekspertem w Twojej branży. Skuteczne materiały edukują odbiorców, wyjaśniają zawiłości oferty i przekonują do wykonania określonego działania. Audyt to najlepszy sposób, aby spojrzeć na swoje materiały krytycznym okiem – okiem klienta, który nie jest związany z firmą, ani branżą.

      Jak wygląda raport?

      Gotowy raport to kilkudziesięciostronicowy dokument, który zawiera wszystkie informacje na temat audytowanych materiałów. Sprawdzamy przystępność treści, specyfikację i jakość wykonania materiałów oraz projekt graficzny pod kątem jego czytelności, standardów projektowania i funkcjonalności. Raport zawiera ponad 50 wskaźników, które mają realny wpływ na zapamiętywalność, przejrzystość i skuteczność gotowych materiałów.

      Wszystkie elementy, które wymagają poprawy otrzymują komentarz od audytora, który chętnie dzieli się informacjami w jaki sposób można to zrobić.

      W czym raport może pomóc mojej firmie?

      Raport został zaprojektowany w taki sposób, aby można było wyciągnąć z niego konkretne wnioski. Dowiesz się jakie elementy Twoich materiałach sa zrobione dobrze, jakie wymagają poprawy a co w ogóle nie zostało wzięte pod uwagę podczas ich tworzenia.

      Pozwoli Ci to ocenić jakość pracy działu marketingu i zwiększyć tempo tworzenia nowych materiałów. Każdy wskaźnik, którzy otrzyma mniej niż 2 punkty jest komentowany przez audytora który zwraca uwagę na elementy, które można by było poprawić. Audytor chętnie też dzieli się radami i sposobami na rozwiązanie poszczególnych kwestii.

      Jakie materiały audytujecie?

      Audytujemy wszystkie materiały drukowane, które zawierają jakąkolwiek treść. Możemy sprawdzić jeden materiał lub cały zestaw. Np. na targi lub „zestaw handlowca”. Dla każdego z audytowanych produktów otrzymasz osobny raport z indywidualnym komentarzem od audytora na ich temat.

      Skąd wiecie jak mają wyglądać materiały?

      Od lat produkujemy materiały reklamowe dla małych jak i dużych firm. Stawiamy na mocne doradztwo produktowe i rozmawiamy z klientami o efektach ich kampanii. Przeanalizowaliśmy masę dobrych realizacji i znaleźliśmy ich cechy wspólne. Odszukaliśmy badania na temat pisania treści, projektowania materiałów sprzedaży i marketingu. Zdobytą wiedzę zebraliśmy w raporcie w formie ponad 50 wskaźników, które mają realny wpływ na atrakcyjność i skuteczność materiałów reklamowych.

      Ile kosztuje usługa audytu?

      Podczas audytu możemy sprawdzić jeden materiał lub cały zestaw materiałów. Standardowe ceny zaczynają się od 100 zł netto za jeden sprawdzony materiał. W przypadku zestawu – kwota jest określana indywidualnie. 

      Czy możecie pomóc mojej firmie po wykonaniu audytu?

      Oczywiście! Możemy pomóc Twojej firmie  stworzyć skuteczne materiały drukowane od A do Z. Opracujemy strategię, zbudujemy przekonujące treści i stworzymy ciekawy i spójny z Twoją marką projekt. Zajmujemy się także produkcją materiałów.