Kalendarze jednodzielne na 2025 rok!
Jesteśmy producentem wyjątkowych kalendarzy jednodzielnych, których nie znajdziesz nigdzie indziej!
Tylko u nas oprócz standardowych kalendarzy na foliowym pasku zamówisz także kalendarze jednodzielne z magnetycznym okienkiem!
Wypełnij formularz obok lub wyślij mail z zapytaniem i otrzymaj ofertę dla swojej firmy.
Wyceń kalendarz jednodzielny dla swojej firmy!
Nie wysyłamy spamu i nie przekazujemy nikomu Twoich danych. Informacje podane w formularzu wykorzystamy jedynie do kontaktu w celu przygotowania kalkulacji.
Oni już z nami współpracują:
Jeżeli…
poszukujesz funkcjonalnego gadżetu dla klientów, z którego będą korzystać przez długi czas,
chcesz mieć pewność, że kalendarz z logo Twojej firmy zawiśnie u odbiorcy,
chcesz pozytywnie zaskoczyć swoich klientów i wyróżnić swoją firmę,
masz dość standardowych rozwiązań i poszukujesz czegoś innowacyjnego, co zwróci uwagę odbiorców,
to jesteś w dobrym miejscu! Produkujemy wyjątkowe kalendarze jednodzielne, które przyciągają klientów jak magnes.
Odkryj moc przyciągania!
Gratka dla perfekcjonistów, którym standardowy foliowy pasek zaburza estetykę kalendarzy! Jako jedyna drukarnia na świecie opatentowaliśmy autorskie kalendarze z magnetycznym okienkiem.
Magnetyczne okienko przylega do kalendarium dzięki dwóm mocnym magnesom neodymowym, które są przyciągane do metalowej części przyklejonej do plecków i gwarantują pewny, stabilny chwyt niezależnie od ilości kart kalendarium.
Magnetyczne rozwiązanie to nowość, dostępna w 6 kolorach, która sprawia, że odbiorcy dużo chętniej wieszają kalendarz na swojej ścianie.
9 na 10 odbiorców woli powiesić u siebie kalendarz z magnetycznym okienkiem, nawet gdy projekt graficzny nie do końca im odpowiada. *
* badanie przeprowadzone na grupie 132 osób, którzy kiedykolwiek otrzymali kalendarz z magnetycznym okienkiem.
Kalendarze jednodzielne, których nie znajdziesz nigdzie indziej.
Kalendarz jednodzielny to najbardziej ekonomiczna wersja kalendarza ściennego. To świetny wybór dla firm, które chcą wręczyć swoim odbiorcom gadżet w formie kalendarza, ale mają ograniczony budżet. Karty kalendarium posiadają jedno duże kalendarium na aktualny miesiąc a pod nim znajdują się dwa mniejsze na miesiąc poprzedni oraz następny.
Zarówno plecki kalendarza jak i wypukła główka to elementy personalizowane, a możliwość wykorzystania rozwiązania magnetycznego sprawia, że kalendarz przyciąga nie tylko spojrzenia.
Rodzaje okienek
Jesteśmy jedyną drukarnią na świecie, w której oprócz standardowych okienek na foliowym pasku, znajdziesz również okienka magnetyczne.
To innowacyjne rozwiązanie znacznie zwiększa estetykę kalendarza, a magnetyczna ramka przyciąga spojrzenia odbiorców.
Magnetyczne okienko dostępne jest w 6 wersjach kolorystycznych: czarnym, czerwonym, niebieskim, zielonym, pomarańczowym oraz żółtym.
Chcesz otrzymać ofertę na kalendarze 2025?
Skontaktuj się z nami!
Kalendarz – reklama, która działa przez cały rok
Kalendarze ścienne to jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Dzięki swojej użyteczności są chętnie wieszane w widocznym miejscu. Jest to też jeden z najdłużej “żyjących” produktów reklamowych, bo jego długość życia to nawet 12 miesięcy.
Kalendarz jest nieinwazyjną formą reklamy, która pełni praktyczne funkcje w życiu klienta. Ponadto pozostaje on cały czas w widocznym miejscu, przyjemnie się prezentując – pod warunkiem, że projekt graficzny jest estetyczny i na tyle uniwersalny, aby pasował do większości wnętrz.
Jak wybrać i zaprojektować dobry kalendarz?
Określ grupę docelową
Kalendarz to produkt o ogromnych możliwościach. Każdy typ kalendarza ma swoje mocne strony, którymi się wyróżnia, dlatego na początku najlepiej określić grupę docelową.
Jeżeli użytkownikowi zależy na praktyczności – wybierz kalendarz trójdzielny, który prezentuje 3 miesiące na raz – miesiąc poprzedni, miesiąc aktualny oraz miesiąc następny. Jeżeli zależy Ci na wersji bardziej budżetowej – wybierz kalendarz jednodzielny, który w okrojonej formie pełni dokładnie takie samo zadanie jak kalendarze trójdzielne.
Jeżeli Twoim klientom zależy na estetyce to najlepszym wyborem będzie kalendarz spiralowany, gdzie każda karta kalendarza jest projektowana osobno, przez co cały kalendarz może wyglądać dokładnie tak, jak sobie tego życzysz.
Jeżeli zależy Ci na czymś wyjątkowym – zastanów się nad mniej popularnym, ale równie funkcjonalnym kalendarzem biurkowym.
Wybierz odpowiednie kalendarium
Chcesz, aby Twój kalendarz był formalny – wybierz standardowe kalendarium z imieninami.
Jeżeli chcesz się wyróżnić i pokazać nieco “luzu” – świetnym wyborem będzie kalendarium z nietypowymi świętami, z którego dowiesz się kiedy jest “Dzień Bigosu” lub “Dzień jedzenia lodów”.
Jeżeli zależy Ci na najwyższej praktyczności – wybierz kalendarium z miejscem na notatki, które zawiera dużo więcej wolnego miejsca do pisania.
Dobierz odpowiednią tematykę
Jeżeli chcesz maksymalnie zwiększyć szanse, że Twój kalendarz zawiśnie u odbiorców – dobrze zastanów się nad jego tematyką.
Kalendarz zawierający zdjęcia samochodów słabo sprawdzi się w branży beauty a zdjęcia inspiracji paznokciowych słabo sprawdzą się w warsztatach samochodowych. Możesz też postawić na sprawdzone wzory takie jak krajobrazy czy zdjęcia architektury, które pasują wszędzie – niezależnie od branży.
Możliwości konfiguracji kalendarzy jednodzielnych
Papier na kalendarz
Standardowym papierem plecków karton 300g jednostronnie powlekany a główka kalendarza to kreda mat 300g.
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby Twój kalendarz składał się z innego rodzaju papierów.
Kalendaria
Ze względu na inne wymiary kalendarium w kalendarzach jednodzielnych – nie możemy wykorzystać standardowych kalendariów do kalendarzy trójdzielnych. Z tego powodu kalendarze jednodzielne dostępne są jedynie z imieninami.
Nie zmienia to faktu, że na specjalne zamówienie możemy stworzyć dla Ciebie dowolne kalendarium od postaw.
Okienko datowe
W kalendarzach jednodzielnych dostępne są dwa rodzaje okienek foliowe oraz magnetyczne.
Uszlachetnienia
W przypadku kalendarzy jednodzielnych możesz wykorzystać dowolne uszlachetnienie na główce oraz pleckach.
Dostępne uszlachetnienia i wykończenia
Foliowanie
Foliowanie to technika polegająca na powlekaniu materiału specjalną folią, która znacząco zwiększa estetykę i trwałość produktu. W zależności od wybranej folii można uzyskać ciekawy efekt. Najczęściej wykorzystywane są folia błyszcząca i matowa. W naszej ofercie znajdziesz również folię soft touch, która nadaje materiałom aksamitny efekt w dotyku i posiada matowe wykończenie oraz anti scratch, które zabezpieczają druk przed zarysowaniami.
Tłoczenie
Suchy tłok, suchy stempel – te nazwy określają tę samą czynność jaką jest tłoczenie wklęsłe lub wypukłe. To popularna metoda polega na wyciskaniu określonego wzoru na papierze, dzięki czemu powstaje efekt trójwymiarowości. Wykorzystuje się do tego specjalne wypukłe matryce, które odciskają element na gotowym produkcie. Tłoczenie to minimalistyczny i ciekawy sposób na podniesienie estetyki swoich materiałów.
Hot stamping to bardzo bardziej rozwinięta wersja tłoczenia. Tutaj również wykorzystuje się wypukłą matrycę, jednak w miejscu “wyciśnięcia” wzoru znajduje się folia w wybranym przez klienta kolorze. To uszlachetnienie wykorzystuje się najczęściej do złocenia i srebrzenia poszczególnych elementów projektu. Jednak na rynku istnieje wiele innych kolorów folii, które warto wykorzystać.
Lakierowanie
Lakierowanie to świetny sposób, aby wyróżnić wybrane elementy projektu takie jak logo, zdjęcia lub elementy ozdobne. To uszlachetnienie sprawia, że wybrany obszar zostaje pokryty lakierem, który daje efekt wysokiego połysku podobny do tego jaki znajduje się na standardowych zdjęciach na papierze fotograficznym. Najlepszy efekt można uzyskać, gdy lakierowanie połączy się z wykończeniem projektu folią matową.
Zobacz co o nas mówią
OPINIA KLIENTA
Bez wątpienia jedna z najlepszych firm z którymi dotychczas współpracowałem. Świetna obsługa klienta, doradztwo na poziomie dobrej agencji reklamowej.
Wincenty Styś
Design Manager
Pyszne.pl
Często zadawane pytania
Jakie są formy płatności?
Oprócz standardowej przedpłaty umożliwiamy naszym klientom odroczone terminy płatności do 20 000 zł już od pierwszego zamówienia. Zgłoś taką chęć a Twój Opiekun Klienta zweryfikuje u naszego ubezpieczyciela, czy kredyt kupiecki jest możliwy w przypadku Twojej firmy.
Czy macie swoją produkcję?
Tak. Wszystkie materiały produkujemy sami. Posiadamy własną naświetlarnię, drukarki cyfrowe oraz offsetowe oraz rozbudowaną introligatornię. Tylko, gdy mamy pełną kontrolę nad całym procesem produkcyjnym jesteśmy w stanie utrzymać nasze standardy.
Czy mogę zamówić kalendarium według własnego projektu?
Oczywiście! Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś stworzył własny projekt kalendarium. Pamiętaj jednak, że wpłynie to na kwotę zamówienia. Standardowe kalendaria drukujemy jednorazowo w dużej ilości jeszcze przed sezonem kalendarzowym. To sprawia, że cena produkcji jednego kalendarza znacznie spada.
Czy mogę zamówić koperty do kalendarzy?
Oczywiście! Oprócz samych kopert możesz też zamówić usługę insertowania. To sprawi, że otrzymasz swoje kalendarze zapakowane w koperty i gotowe do rozdawania. Zapytaj swojego opiekuna, aby otrzymać więcej informacji.
Jakie macie terminy realizacji?
Standardowy czas realizacji kalendarzy to 30 dni, jednak jeżeli potrzebujesz ich szybciej – poinformuj o tym swojego opiekuna. W przypadku wolnych mocy przerobowych przyspieszymy termin Twojego zamówienia.
Czy możecie zrealizować dla mnie kalendarz według mojego pomysłu?
Najprawdopodobniej tak! Produkujemy wszystko co papierowe. Realizowaliśmy już dla naszych klientów kalendarze czterodzielne i sześciodzielne a także kilka szalonych pomysłów o niestandardowych wymiarach i kształtach. Chętnie podejmujemy się niestandardowych wyzwań. Skonsultuj swój pomysł ze swoim opiekunem Paperlove – wspólnie na pewno znajdzicie sposób na jego realizację.
Dlaczego nie macie sklepu internetowego?
Chcemy mieć pewność, że gotowe materiały będą spełniać Twoje oczekiwania. Zamówienia w Paperlove wprowadzane są przez Opiekuna Klienta. To pozwala nam uchronić naszych klientów od kosztownych błędów, optymalizować koszty i oferować znacznie bardziej rozbudowane możliwości konfiguracji produktów, niż w zwykłym sklepie internetowym.